אם אתם חושבים לקנות או למכור בית, רוב הסיכויים שתמצאו עורך דין או עורך דין מקרקעין. אם אתה אחד האנשים הרבים שמעוניינים לקנות או למכור נכס בעתיד הקרוב, יש סיכוי שבאת במגע עם עורך דין מקרקעין (REL) בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה או ניו. זילנד.

אתה עשוי לחשוב שאתה זקוק לעורך דין רק ברכישת בית

אך חשוב ליצור קשר עם עורך דין מקרקעין לפני שאתה מוכר את ביתך. עורך דין מקרקעין יכול לעשות הכל החל מפיקוח על המעשה ושרשרת הנכסים של המוכר ועד נוכחות בעת סגירתו עם עורך הדין שלך כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה.

העסקת עו"ד נדל"ן למגורים תלויה בנסיבותיך

ומדינות מסוימות אינן דורשות זאת על פי חוק. במקרים מסוימים, שכירת עו"ד נדל"ן עשויה להיות רעיון טוב, במיוחד במדינות בהן הדבר נדרש על פי החוק. גם אם תזמין עורך דין, המדינה שלך עדיין יכולה לדרוש מעורך דין מקרקעין להיות חלק מהתהליך, גם אם הוא או היא לא. עורך דין מקרקעין מכיר את כל ההיבטים בתהליך רכישת המקרקעין ויכול לייצג את הקונה, המוכר וגם המלווה. הם יכולים לספק ייעוץ משפטי, לעזור בניירת ובדומה לסוכן נדל"ן – לספק שירותים מקיפים. במובן זה, עורכי דין מקרקעין, במיוחד בארצות הברית, זולים יותר ממתווכים. אין צורך בעורך דין לגבות שכר שעתי בגין עסקאות נדל"ן מכיוון שעורכי דין אינם מתמחים בעסקאות נדל"ן.

אתה עדיין יכול לשלם יותר מעורך דין נדל"ן

אך תוכל לחסוך אלפים על ידי עבודה עם מתווך מסורתי. גם בשכר השעתי הגבוה יותר, לרוב זול יותר לעבוד עם עורכי דין מקרקעין מאשר עם סוכני נדל"ן. עליכם לזכור שככל שתעבדו יותר, כך הם יעשו פחות עבודה עבורכם וכך תחסכו חיסכון גדול יותר.

עשויים להיות כמה עמלות נוספות, אך אלה כבר יכולים להיות מכוסים בעלות הנכס. שכר הטרחה שלהם יהיה גבוה יותר עבור עסקאות מורכבות יותר, אשר פשוט ייקח יותר זמן לעורך הדין.

אם אתה זקוק לעורך דין מנוסה של חברת MA נדל"ן שיספק לך ייצוג איכותי

מינה את הלקוח שלך כלקוח על ידי הרשמה לחבר'ה בנכסים באתר שלנו. אנו מאפשרים לך לקבל את הייצוג המפורט והטוב ביותר של הנכס שלך, זכויות קניין וערכי נכס בשבריר מהמחיר. אם אתה מנהל נכס שהסוכן שלך לא יכול לטפל בו, אתה יכול לשכור עורך דין מקרקעין בחינם. עורך דין נדל"ן מנוסה שעוסק בפרובינציה שלך, ללא שכר טרחה נוסף, ידאג שיהיו לך לקוחות שיציעו לך עסק טוב יותר עבור הלקוחות שלך.

שכר טרחת עורך דין מקרקעין יכול להיות נמוך כמו שכר טרחה אחיד או גבוה מהתעריף השעתי שאתה מוציא על העסקה

תלוי באזור. בעוד שסוכני נדל"ן רבים גובים שכר טרחה לשעה, אחרים גובים שכר קבוע עבור שירותים מסוימים בשלמותם. חלק מעורכי הדין גובים תעריפים לפי שעה, אך יש להם אפשרות לחייב לקוחות בגין סגירת נכסי מגורים. ניתן למצוא גם עורכי דין שגובים שכר טרחה אחיד לצורך הכנת נדל"ן ומסמכים סופיים. אם עורך דין גובה שכר טרחה אחיד, הוא גם יגבה מכם שכר טרחה נוסף על תעריף השעה.

כתוצאה מכך

עורכי דין רבים בתחום הנדל"ן הטובים יותר כלל לא ישתתפו בייצוג חלקי של עסקת מקרקעין. בניגוד לסוכני העמלות, המציעים שכר טרחה אחיד עבור שירותים רגילים, מרבית עורכי הדין המקרקעין משלמים שכר טרחה על ייצוגם. רוכשי נכסים רבים עשויים לתהות מדוע הונהגה שכר טרחה זה, אך הם יראו "עורך דין לרכוש" רק כשיסיימו את העסקה.

הם יכולים לצפות לשלם בין 150 ל -350 דולר לשעה עבור עורך דין נדל"ן, מה שהופך אותם לאחד מעורכי הדין היקרים ביותר בשוק במדינה.

עלות שכירת עורך דין מקרקעין תלויה בסוג הבית שאתה קונה או מוכר, בגודל הבית ובכמות הכסף שאתה מוכר.

אם אתה קונה או מוכר נבון ויודע לנווט במערכת הנדל"ן

ייתכן שתספיק לדעת אם שכר הטרחה שלהם שווה כל שקל. אם בסופו של דבר אתה משלם רק אחוז קטן מעלות הבית שלך, שכירת עורך דין מקרקעין שיעזור לך למכור אותו יכולה להיות כדאית. עם זאת, אם יש חוזים נוספים שייערכו ועבודה נוספת שתמשיך למכור את הנכס שלך, אז זה נעשה יקר עוד יותר. כל זאת ניתן לפתור אם יש לך עורך דין נדל"ן נהדר במשרדך, אך גם אם מדובר רק באחוז קטן מעלות הבעלות על הבית, שכר אחד ושכור אותו, ושכר עבודה בשאר העלויות. מכירת הנכס שווה את הכסף שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *