בפריסה ארצית, מחירי הדירות עלו בכ- 0.53% דלים בין הרבעון השלישי של שנת 2011 לרבעון הראשון של 2012, וצנחו בתל אביב, שרון, ו- 29.3% בגוש דן ובירושלים. על אף המשך הצמיחה החזקה בהלוואות הבית, שוק המשכנתאות הישראלי צפוי לצמוח ב -2.71% מהתמ"ג בשנת 2019, זהה לפני 15 שנה.

למרות שמדד הסיכון הגלום בחוב הביתי גדל בשנים האחרונות

הוא עדיין נמוך יחסית למדינות אחרות, על פי הבנק המרכזי. תשואות השכירות ברוטו לדירות בתל אביב נמוכות, מה שתומך בדעה שהנכס במחיר מופקע. התשואות נעות בין 2.6% ל -3.1%, על פי מדריכי נכסים גלובליים, כאשר בתים קטנים יותר מציעים את התשואות הגבוהות ביותר.

כדאי גם לציין שחלק מסוכני הנדל"ן גובים 2% ממחיר הנכס כעמלה

ולכן עדיף לזכור זאת. הסוכן שלך עשוי לבקש ממך לחתום על טופס לשירותי נדל"ן הנדרש על פי חוק. הקפד לבדוק את הכתובת בטופס שעליו אתה חתום פעמיים, אחרת אתה יכול בסופו של דבר לשלם עמלה לסוכן נדל"ן אחר כדי להציג את אותו נכס.

לאחר חתימת החוזה, אתה אמור להיות מוכן לבצע את התשלום הראשון של מחיר הרכישה שלך, העמלות המשפטיות שלך והעמלה שלך. אנו קוראים לך לא לחתום על מסמכים משפטיים מבלי להתייעץ עם עורך דין מוסמך.

למרות שעבודתנו רחוקה מלהיות שלמה

אנו מאמינים שכשירות מכירות אנו יכולים לייעץ לך מה עליך לקנות ולעזור לך לשכור או לנהל את הנכס שלך על פי רצונך. אנו שמחים להמליץ על עורכי דין, מומחי משכנתאות ואנשי מקצוע אחרים אשר יוכלו לעזור בחיפוש הדירות שלכם באשקלון לחוויה נעימה ומוצלחת. אנו מייעצים לך גם בנושאים משפטיים ומפנים את כולם לעורך דין מוסמך.

תודה למר Szajnbrum

הרגשתי הרבה יותר בטוח ובטוח להתמודד עם כל הלחצים והטריקים של סוכנות הנדל"ן, כולל סקירה ותיקון של חוזה השכירות. בהתחלה הרגשתי מוצף ומפוחד, אבל ידעתי שאני צודק ושההשלכות של מעשי בוצעו על ידי איש מקצוע מנוסה, שעזר לי לתת טון חיובי יותר. עורכי הדין של המשרד ממוקמים במחלקת המסים של גולדפרב זליגמן בישראל ובמשרדה בציריך ומייעצים ללקוחות מקומיים ובינלאומיים בנושאי מיסוי שונים, כולל מיסוי עסקאות מקומיות ובינלאומיות, מיזוגים ורכישות, מיסוי מקרקעין. , יבוא / יצוא, משפט מסחרי בינלאומי, מס ערך מוסף ועוד. בצד העסקה, החברה ייעצה לישראל ולקנדאס Jordache Enterprises ברכישה המשותפת של פרויקט ILS560M Minrav.

בנוסף

החברה מתמחה בכל ההיבטים של פיצוי מנהלים – כולל הסדרת הנפקות מס וניירות ערך, כמו גם יצירת אופציות מתוחכמות ותוכניות בונוס מתוחכמות. המשרד מייעץ גם לחברות בשלב מוקדם במימון קניין רוחני, אקזיטים מהנפקות ו- M & As ומייעץ לקרנות הון סיכון בנושא הון ועניינים קשורים אחרים. בנוסף, לחברה ניסיון רב בהסכמים למסחור טכנולוגיות בתחום ההיי-טק ומדעי החיים.

משה אבלש מנהל רבים מיחסי המשקיעים של סטמלמן פרטנרס, בדגש על ניהול נדל"ן. ניהול הנכסים ברור מאליו עבור משה, כפי שהוא עושה כבר למעלה מ -20 שנה. הוא הבעלים של תיק נכסים בין היתר בירושלים, בית שמש, בת ים ומודיעין.

בארי בלוך הוא איש עסקים יזמי שיש לו אינטרסים בחברות שונות, אחת מהן חברת פיתוח שבנתה אלפי נכסים. הוא בעל הכשרה גבוהה בקליפורניה, דרום אפריקה וארה"ב ועבד בהצלחה בפרקטיקה פרטית למעלה מ- 30 שנה.

אנו עוזרים למוכרים

יזמים ומפתחים למכור את הנכסים שלהם, לקדם אותם ולהציע את השירותים והמוצרים האיכותיים שלנו כדי שהלקוחות שלנו יוכלו להפוך ללקוחות שלהם. לברי בלוך יש רשת גדולה של לקוחות ומשקיעים שהוא עוזר להם לספק נדל"ן והזדמנויות באיכות גבוהה, והצוות שלנו תומך בהם בכל תחומי העסק על ידי מתן הידע והניסיון שלו.
למידע מורחב בנושא של עורך דין מקרקעין באשקלון כדאי לגשת לאתר harelaw.co.il

גלה מידע נוסף על החזרות וכיצד להפיק מהם את המרב. עקבו אחר ההתפתחויות האחרונות בשוק הנכסים הבינלאומי באמצעות העלון של מדריך הנכסים העולמי.

אם אתה שוקל לקנות נכס באשקלון

אנו מקווים שזו הגשמת חלומותיך. קניית פיסת עיר כוללת משכנתאות, נימוסים מוזרים ואלמונים רבים. סכומי המשכנתא שנלקחים בישראל גדלים מדי שנה, אך עליכם לדעת לפחות שאתם משקיעים במשהו שמבטיח החזר סביר להכנסותיכם מהנכס.

כפי שמתברר, המשקיעים בישראל מעדיפים לקנות את הנדל"ן שלהם במרכז. אם אתם מחפשים מקומות להשקיע בחוכמה, אזורי הפריפריה מציעים הזדמנויות רבות שכן מדובר בעסקאות נדל"ן.

אם בכוונתך לבצע השקעה בנדל"ן

עליך להשקיע בתכנון ובנייה של נכס חדש על נכס שזוהה ע"י איש מקצוע. מומלץ שאם תרצו להשקיע במושבים (יישוב חקלאי), תמצאו מגרשים גדולים למכירה המאפשרים בניית נכסים חדשים לגמרי באזור הכפרי. באזורי הפיתוח של ענף הנדל"ן מדובר בבניית קרקעות, לא בבניינים רבי קומות, אלא בבתים חד-משפחתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *