קרדיט לתמונות FREEPIK

כולם מחפשים אהבה. לא אחת אנחנו שומעים על שידוכים שונים, ביניהם גם היכרויות בין דתיים לשעבר ויש לכך משמעות כי כאשר זוג מכיר, רצוי שיהיו בעלי תחומי עניין דומים. כאשר מדובר בדתלשים, כדאי שתהיה פלטפורמה ייעודית להיכרות מסוג זה, וזאת על מנת שאותן נפשות תאומות באמת יוכלו ליהנות משידוך מתאים, שאולי, מי יודע, יהפוך לאהבת חייהם הגדולה ביותר.

דתלשים – כאן תכירו את הנשמה התאמה שלכם

כולם, כולל כולם מחפשים את הנפש התאומה שלהם שאיתה הם יוכלו להקים בית, להביא ילדים לעולם ולהזדקן זקנה טובה מלאה באהבה, חמלה וריגוש. אם אתם דתלשים ומחפשים היכרות שמתאימה לכם, כיום ישנן פלטפורמות ייעודיות לכך שיכולות לסייע לכם להגיע אל האישה או הגבר עליהם אתם חולמים, ולהם התכונות שאתם מחפשים באהבת אמת.

אם בעבר הסברה הגורפת היתה שלמעשה שידוכים היא דרך טובה להכיר בני זוג, הרי שמדובר בשיטה שגורמת להתערבות מוגזמת שפוגעת בפרטיות, ולכן היא לא תמיד אפקטיבית. לא מעט גופים המתעסקים בעולם השידוכים במגזר הדתי פועלים באופן זה, אך יש להם הבדלים כאשר מדובר בדתיים לשעבר. הטכנולוגיה והשדכנות הביאו לכך שכיום, ישנן גם פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות לדתלשים לבצע היכרות עצמאית ותוך כך לקבל את השליטה המלאה על הסיטואציה. אם בכל זאת פונים לגוף כלשהו, חשוב שאותו גוף יכיר היטב את עולם הדתלשים, כי לא מדובר בשידוך של מה בכך. אלא בשידוך רגיש, וייחודי.

איך היכרויות דתלשים מתבצעות ובאיזו מסגרת?

גופים שונים המתמחים בהיכרויות מסוג זה מאגנים לרוב טיולים בטבע, שבתות בהן אפשר לבלות ביחד ויש בהן זמנים איכותיים לשיחות ופעילויות הכוללות היכרות אישית תוך כדי אינטרקציה חברתית. אתרים אלו, ומסגרות אלו מביאים לפעילויות משותפות שמביאות למפגשים המביאים לדייטים שונים, ובמקרים מסוימים הדייטים הללו מסתיימים גם בחתונה שמחה ומרגשת.

מסגרות אלו, ואתרים אלו, הפועלים למען היכרויות דתלשים הם בשיטת מנויים חודשיים. באתרים אפשר ללמוד על האנשים שנמצאים מולכם, בין אם דרך סרטון, או תמונות. תוכלו מהר מאד לנסות ולהבין האם מדובר באנשים המתאימים לכם ולהתחיל התכתבות ראשונית שבמהלכה תלמדו יותר אחד על השניה.

כמו בכל אתר היכרויות, גם כאן השלב הראשוני הוא ההתכתבות המובילה אל היכרות פרונטלית. ישנם אלו שימשכו את ההיכרות הוירטואלית יותר זמן, וישנם אלו שפחות ומדובר בסיטואציה מאד אינדיבידואלית.

איזה כללים יש בהיכרויות בעולם הדתי?

אם לרגע חשבתם שבעולם ההיכרויות בכלל יש הרבה כללים, חשוב לדעת שגם בעולם הדתי יש היכרויות ובין אם אתה דתי לשעבר או את לסבית דתיה חשוב שתהיו בפלטפורמה שמכירה היטב את הרגישויות שלכם. סביר מאד להניח שתרצו לשוחח מעט לפני הפגישה הפרונטלית בין אם סווירטואלי ובין אם טלפונית, ולכן פלטפורמות המאפשרות גם שיחות ווידאו, או מאפשרות בכלל היכרויות המובילות לכך הן ללא ספק איכותיות מאד. מהרגע שתרגישו שהקשר ביניכם הופך להיות חזק יותר ויותר, תוכלו להתקדם לפגישה פנים מול פנים, וכאמור, כל זוג בזמן שלו.

הראו נימוסים וידידותיות, זה כדאי

כמו כל היכרות, מומלץ שתראו נימוסים וידידותיות מההתחלה. אם קבעתם להיפגש השתדלו לשים את הסמארטפון בצד השולחן ולא להתמקד בו בזמן השיחה עם בן או בת הזוג עמם אתם נפגשים. זהו כלל ברזל באופן כללי שגורם לאווירה נעימה יותר בכל שיח, אך במקרה של דייט זה אפילו מראה על אכפתיות יתרה בעיקר בעידן הדינמי של היום בו כולם פשוט נמצאים בטלפונים ללא הפסקה.

אם בן או בת הזוג מגיעים מרחוק, דאגו לשאול מה הם אוהבים לשתות והפתיעו בשתיה כאשר הם לקראת כניסה למקום המפגש, ועוד מחוות קטנות שיכולות פשוט להרחיב את הלב. אם באמת מוצאים חן בעיניכם האנשים שאתם פוגשים, אל תהססו להראות זאת. סך הכל לשניכם מטרה אחת, למצוא את האהבה שתרגש אתכם לכל החיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *