קרדיט: יח"צ

למרות המשבר הנוכחי של השנתיים האחרונות, השקעות נדל"ן הן עדיין ההשקעות הבטוחות ביותר בשוק. רבים שואלים את עצמם האם צריך ללמוד את התחום באופן מקצועי או שניתן לעשות זאת דרך לימוד עצמי. גם אם יש לכם כישרון מלידה ויכולת פנומנלית לזהות עסקאות מניבות, לימודים בתחום על ידי אנשי מקצוע, משקיעי נדל"ן, יזמים ועורכי דין הבקיאים בכל הצד המשפטי, הם הדרך הטובה ביותר להשקעה הבטוחה.

קורס השקעות נדל"ן מיועד עבור אלו מכם שמעוניינים להשקיע בנדל"ן ורוצים לדעת איך לעשות זאת בצורה הנכונה. במכללת אורין שפלטר מלמדים כבר שנים רבות קורס מקיף בנושא, שסוקר את כל העסקאות הנמצאות כיום בשוק. במהלך קורס לימודי יזמות והשקעות נדל״ן תלמדו על אקזיט, פליפ, נדל"ן יזמי ועוד סוגים שונים ומגוונים של עסקאות נדל"ן. ההכשרה המקיפה בתחום כוללת גם את כל ההיבטים המשפטיים הקשורים לעולם הנדל"ן. בנוסף לכך כך תחום המיסוי על עסקאות נדל"ן בארץ ובחו"ל נלמד בהרחבה.

קרדיט: יח"צ

התאמת ההשקעה למשקיע

קורס השקעות נדל"ן מקנה לכם את כל הידע הנדרש בשביל להשקיע בתחום. אחד הדברים הכי משמעותיים בעולם השקעות הנדל"ן הוא התאמת ההשקעה למשקיע. ישנם משקיעים שאוהבים לקחת סיכונים. הם אוהבים הרפתקאות ומוכנים להשקיע בעסקאות שיכולים להניב עבורם תשואה משמעותית, גם אם כרוך בכך יותר סיכון עבורם. משקיעים אחרים הם סולידיים יותר באופי שלהם, הם אוהבים ללכת על בטוח ולהשקיע בהשקעות סולידיות עם תשואה נמוכה אך בטוחה. חלק ממשקיעי הנדל"ן אוהבים להשקיע מעבר לים והם מוכנים לכל הבירוקרטיה הכרוכה בכך, אנשים אחרים מעדיפים להשקיע קרוב לבית ולדאוג לנכס שלהם בעצמם.

במהלך קורס תכנון פרישה, יועצי הלימודים יושבים ביחד עם הסטודנט ובודקים לעומק מהם הצרכים המקצועיים והאישיים שלו. התאמת ההשקעה למשקיע היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר. מעבר לידע המקצועי, כל אחד מכם צריך לדעת אילו השקעות מתאימות עבורו וכיצד הוא יכול לנצל את היכולות והכישורים שלו בצורה הטובה ביותר שניתן.

תיווך נדל"ן

אם אתם מעוניינים לעבור מתחום ההשקעות לתחום התיווך אתם צריכים לעבור הסמכה בדיני מתווכים במקרקעין. לשם כך, כדאי לעשות קורס המכין אתכם למבחן בצורה מלאה ומעניק לכם את הכלים לעבור אותו בהצלחה. במהלך הקורס במכללת אורין שפלטר אתם רוכשים את כל הידע המשפטי הנדרש ואת כל התיאוריה עבור המבחן, בנוסף לסט כלים מעשי ומעודכן לעבודה בתחום.

תיווך נדל"ן הוא עסק משתלם ביותר בעל הכנסה יציבה וביטחון כלכלי לאורך שנים רבות. כיום רבים מהזוגות הצעירים שקונים נכס, נעזרים במתווכים מקצועיים בשביל לקבל החלטות חשובות בנוגע לקניית הדירה. מתווכים עובדים במסגרת חברות התיווך או שהם פותחים עסק עצמאי ונותנים שירות אישי ללקוח. אפשרויות ההתקדמות בתחום מתחילות עם היום הראשון. צבירת קהל לקוחות נאמן ובניית תיק לקוחות הם הבסיס להתקדמות המקצועית.

עולם הנדל"ן נמצא בתנופה גם לאחר שנתיים לא פשוטות עבור כולנו. עסקאות נדל"ן עדיין נחשבות בטוחות מאוד והשוק נמצא ברתיחה מתמדת. המחירים עולים ועמם גם הביקוש לדירות. אם תדעו איך לעבוד נכון ולזהות עסקאות עם מחירים מתחת למחיר השוק ואיך לנצל את הידע שלכם בצורה יעילה, תוכלו להרוויח סכומים משמעותיים על כל עסקה ולעזור ללקוחות שלכם למצוא את הבית המתאים עבורם. תיווך נדל"ן משלב בין ידע מקצועי ועבודה עם לקוחות לטובת שני הצדדים הלוקחים חלק בדבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *