מחירי הנכסים בבודפשט זינקו מאז התאוששות השוק מהמשבר הפיננסי העולמי וחזר לצמיחה בשנת 2014. הביקוש לנכסי משרדים בהונגריה כה חזק עד כי העסקאות שומרות על מחירים יציבים ואנו רואים החזר השקעה אמיתי. יתרה מכך, שיעורי המס הנוחים, לאור ההשקעה המוסדית הגבוהה ברומניה, נותנים למשקיעי הנכסים סיבות רבות יותר לרכוש נכסים בעיר, בעוד הביקוש להשכרה חזק ומחירי הנכסים עולים ללא הרף. מגמת השקעה זו מראה כמה חזק שוק הנדל"ן באמת וכתוצאה מכך מחירי השוק זינקו בשנים האחרונות בשל שילוב של ביקוש חזק ושיעור מס חזק. למעשה, מחיר הנדל"ן עלה ב -30% בשנת 2015, מה שמעיד שאנחנו רואים את הסימנים הראשונים להחזר השקעות מהמגזר הפיננסי ברומניה מזה זמן רב.

בשל כל הגורמים הללו

בודפשט היא אחד המקומות הטובים ביותר להשיג תשואות גבוהות ברומניה עקב שוק הנדל"ן. זה הופך אותו ליעד השקעה אטרקטיבי מאוד עבור משקיעים מכל רחבי העולם כמו גם עבור המגזר הפיננסי הרומני. אם אתה עדיין מחזיק בנכס בבודפשט וברצונך למקסם את התשואות שלך בטווח הקצר, זה הזמן לשקול לעבור. זכור כי יש גם מספר אפשרויות אחרות להשקעה בנכסים בהונגריה. בהתחשב בפריסה העירונית העצומה והמגוונת של העיר, חשוב שתדעו בדיוק היכן לחפש ולמה כדאי לכם לרכוש נכס בבודפשט. אתה צריך להיות מודע לכל הצעדים הדרושים שעליך לנקוט כשאתה חושב על השקעה בבודפשט. האם מישהו, כולל זרים, יכול להחזיק או לעסוק בנדל"ן בתחום השיפוט הזה, כולל מניות בנדל"ן שבבעלות חברות? חברות הונגריות בעלות נדל"ן בבודפשט יכולות ליהנות ממס העברת נדל"ן אם הן מורשות להחזיק במניות בנכס שבבעלותן.

יזם הנכסים ההונגרי Wing Group השיק חבילת אג"ח קונצרניות בסך 40 מיליון יורו ורשם את האג"ח בבורסה לבודפשט

ביולי מכרה סקנסקה בניין משרדים של 1.5 מיליון מ"ר בבודפשט תמורת 41 מיליון יורו. העסקה הייתה המכירה הראשונה של נכס בהונגריה זה יותר מעשור. חברת Focus Advisors, חברת פרייבט אקוויטי עם משרדים בלונדון, ניו יורק ופרנקפורט, מייעצת להשקעה בבודה נדל"ן, החברה הגדולה בעולם לפיתוח נדל"ן מסחרי עם תיק של למעלה מ -2,000 מטרים רבועים של משרדים מחוץ לבודפשט, הונגריה.

אחת הערים האטרקטיביות ביותר להשקעה היא בודפשט, בירת הונגריה, ושוק השכירות חזק מאוד כאן ולכן פופולרי להשקעה בנדל"ן בבודפשט. חלק זה של העיר היה מרכזי מאוד ולאחר שנחשב יקר מדי החל הציד אחר חפצי ערך.

עלות רכישת דירה בבודפשט זולה פי 5, וזה יותר מאשר בלונדון או בפריס. רכישת דירה בבודפשט יכולה להיות השקעה טובה לטווח ארוך למספר חודשים או אפילו כמה שנים, אך לא לזמן רב.

נדרשים השכרות לטווח ארוך להשקעה אידיאלית בנכס בבודפשט

האפשרויות העיקריות הן לשכור מקום לתקופה קצרה, כמו כמה חודשים ואפילו כמה שנים. ניתן לשכור נכסים מסוימים גם כמגורי סטודנטים קטנים, שיכולים להוות השקעה רווחית בנדל"ן עבור בודפשט, אך עליכם לשכור את הנכס בעצמכם.

נכון, הבעלים המקורי היה כנראה מודע למגבלות חישובי שווי המזומנים, אבל הייתי אומר שזה די שמרני. נדל"ן בהונגריה משקף באופן פוטנציאלי יותר את שוק הנדל"ן בבודפשט, אשר חייבת להשפיע לטובה גם על ערך הנדל"ן שלה.

לאור זאת, תוכלו להבין מדוע זה זמן טוב להשקיע בבודפשט, הונגריה, מכיוון שזהו אחד השווקים האטרקטיביים ביותר בעולם בתחום הנדל"ן.

בשנים האחרונות מחירי הנדל"ן בבודפשט עלו משמעותית מעל המחירים באזורים אחרים

והמחירים באזור הרי בודה בודפשט במרכז עשויים לעלות על רמות לפני המשבר. גדלים גדולים יותר של אדמות זמינים כאן יותר מאשר באזורים רבים אחרים בעולם, כמו ארצות הברית. המיקום המושלם הוא גם גורם התורם להצלחה של שוק נדל"ן כמו בודפשט.

תנופת הנדל"ן

הנתמכת בעליית המשך הכלכלה ההונגרית, תימשך בשנת 2019, כאשר השוק יבטיח להחזיר את המשקיעים. אם אתה רוצה להשקיע בנדל"ן בבודפשט, יש מספר הולך וגדל של משקיעים שרוצים לעשות זאת. האזור השביעי הוא האזור שמציע את ההזדמנות הטובה ביותר להשקיע בנכס איכותי, סביר ואיכותי בהונגריה.

למידע נוסף בתחום של השקעת נדלן בבודפשט ניתן לגשת לאתר dombp.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *