כפי שאומר הסיסמה הישנה, מזומנים הם באמת אדיבים, אך כך תוכל לשפר את יחס הנזילות של החברה שלך מבלי לבצע שינויים דרסטיים באופן ניהולך. במאמר זה אנו מגדירים נזילות, מסבירים כיצד נמדדת נזילות, בוחנים סוגים שונים של נזילות ומספקים כמה דוגמאות כיצד השקעות נזילות ולא נזילות יכולות להשפיע על הנכסים שלך. השלב הראשון בניהול סיכוני נזילות הוא זיהוי השקעות עם סיכוני נזילות נמוכים והשקעות עם סיכוני נזילות גבוהים.

אם אתה יכול להרשות לעצמך להחזיק בהשקעה ארוכת טווח שאינה נוזלית, אל תקנה אותה בזמן מיתון נורא או אובדן עבודה. אם אתה צריך להשקיע סכום מסוים בנכסים שאינם נזילים, מומלץ להפריש סכום קטן למקרי חירום.

חברות מודדות את הנזילות לפי יחס הנזילות

מדד לנזילות הנכסים וההתחייבויות שלהן. חברות משתמשות ביחסי נזילות כדי לחשב את הנזילות החשבונאית שלהן ומשתמשות בנתונים מאזנים. ללא קשר לשוקי הנזילות, חברות יכולות להשתמש בחשבונאות הנזילות כבסיס לחישוב יחס הנזילות שלהן.
למידע נוסף על איתור נזילות ניתן לבדוק כאן: or-in.co.il

כדי לקזז סיכוני נזילות, משקיעים דורשים לעתים קרובות להשקיע כסף בנכסים לא נזילים. אם לבנק יש מימון יציב של פיקדונות ויותר נכסים נזילים במאזן שלו, ההלוואות שלו מושפעות פחות מזעזועי נזילות בסך הכל. מצב זה נוח לחברות מכיוון שניתן להמיר את הסכום הנוסף לריבית – בחשבונות המספקים תשואות בטוחות מבלי לבצע השקעות מסוכנות.

ניתן לגוון השקעות נדל"ן גם על ידי בעלות על נכסים במיקומים גיאוגרפיים שונים

כגון ארצות הברית, קנדה ואירופה. השקעה אלטרנטיבית היא פיזור הפורטפוליו שלך לסוגים שונים של נכסים ומיקום גיאוגרפי מבלי להשקיע כמויות גדולות של הון, מכיוון שהחוב הוא ישירות מרכישת הנכס, תוך צמצום הסיכון. אם אתה מתכוון לתשלום תשלומי המשכנתא החודשיים, שלא לדבר על תשלום ה- PITI החודשי שלך, יש לך כסף להשקיע.

אם אתה חדש בענף הנכסים וזקוק לעזרה בביצוע תוכנית ההשקעה שלך

רבים יצטרכו להתייעץ עם יועץ פיננסי. תפקיד מפתח בייעוץ לפני הרכישה הוא לזהות קונים פוטנציאליים שעדיין לא מוכנים להחזיק את ביתם ולייעץ להם להפחית את סיכון ברירת המחדל לפני הגשת בקשה למשכנתא. אם אתה מעוניין להשקיע, זה תמיד רעיון טוב למצוא את המתווך הטוב ביותר וללמוד מהניסיון שלהם.

כאשר חושבים על השקעה בנדל"ן

ניתוח שוק בסיסי הוא סטנדרטי לענות על המרכיבים הקריטיים המרכיבים את התשואה הצפויה על ההשקעה ואת הסיכונים הנלווים. אנליסטים משתמשים בנזילות השוק כדי לקבוע באיזו קלות ניתן לרכוש ולמכור נכס בשוק נתון. נזילות מתארת אפוא את היכולת למכור נכסים מבלי להפחית משמעותית את מחירם.

במילים אחרות

נזילות מתארת נכס שניתן לקנות במהירות ולמכור בשוק במחיר המשקף את ערכו המהותי. נזילות שוק מתייחסת ליכולתם של השווקים לאפשר רכישה או מכירה של נכסים במחירים יציבים ושקופים. זה בחלקו על הקלה על העברת נכסים משוק אחד לשוק באופן שקוף, למשל על ידי מכירת מניות, אגרות חוב או נכסים אחרים, וזה נקרא הרפיה של חסמי הכניסה לשוק, המאפשרת רכישה ומכירה של נכסים. במחיר יציב. נזילות בשוק מתייחסת ליכולת לקנות או למכור נכסים במחיר יציב ושקוף עבור סוג נכס מסוים (למשל בית, מכונית וכו ').

נזילות חשבונאית מודדת את יכולתו של אדם או חברה לעמוד בהתחייבויותיה הכספיות

כגון פירעון חוב לפני התבגרותו. זה נותן אינדיקציה עד כמה חברה יכולה לפרוע חובות, מכיוון שהיא תצטרך לפרוס את הנכסים והנכסים הנזילים שלה במהירות האפשרית.

הנה דוגמה

משקיע בעל עוצמה גבוהה מציב עשרות אלפי מניות. הם מסוגלים להשיג נזילות מהשוק הראשוני (AP) ולבצע עסקאות לכיסוי דרישות הנזילות. אם הם בוחרים להשקיע, על המשקיע להיות מסוגל למכור את נכסיו במהירות רבה, ואם הוא נמצא ב- AP, עליו לגייס נזילות דרך השווקים הראשוניים ו- AP. זה חייב להיות מסוגל להמיר בקלות למזומן, מה שהופך אותו למקור נזילות טוב עבור נכסי החברה והתחייבויותיה.

נזילות נכסים חשובה גם לקביעת המרווח שיכול לספק סחר ממונף כגון IG להציע

מזומנים נחשבים לנכס הנזיל ביותר מכיוון שניתן להמיר אותם לנכסים אחרים במהירות ובקלות. אם היא נסחרת במקביל לנכסים וההתחייבויות של החברה בשווקים הראשוניים וב- AP, היא נחשבת לנכס הנזיל ביותר.

סוגי נזילות אלו חשובים בעת עריכת תוכנית השקעה לטווח ארוך

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שנזילות השוק אינה בהכרח קבועה, אלא עובדת בדרכים שונות, כגון הפער בין השוק הראשוני ל- AP, נזילות נכסי החברה והתחייבויותיה ונזילותה להתחייבויותיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *