קרדיט תמונה FREEPIK

המשרד יכול להיות מקום מטעה במיוחד. מצד אחד, לפעמים זה נראה כמו חדר אחד גדול עם מחשבים ושולחנות עבודה, ומצד שני, מאחורי החזות השלווה והמסודרת הזו מסתתרים חיים שלמים. בין אם מדובר במשרד של עובדי הייטק, משרד עורכי דין או רואי חשבון, המשרד הוא מקום רוחש פעילות. מתבצעות בו עבודות רגישות ונסתרות אשר תורמות בסופו של דבר לכלל אזרחי ישראל בארץ ולפעמים גם בעולם. לכן, חשוב לעשות הכול כדי להגן על המשרדים ולדאוג לבטיחות.

איך בוחרים ספרינקלרים למשרדים?

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם הוא ספרינקלרים למשרדים, למען בטיחותם של כלל העובדים. בזמן אמת, כאשר מתרחשת דליקה, אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהספרינקלרים יפעלו את פעולתם ויתיזו מים על מנת לכבות את האש או לפחות להשתלט עליה. לפיכך, בעלי משרדים רבים מחפשים מערכת ספרינקלרים אמינה במיוחד. אם הקמתם משרד חדש, קבלו כמה טיפים לבחירת מערכת ספרינקלרים משוכללת:

  1. מי מספק לכם את הספרינקלרים?

חשוב למצוא חברה אמינה, מקצועית ומנוסה המספקת לכם את הספרינקלרים. יש צורך לוודא אם החברה מספקת תעודת אחריות בתמורה להתקנת הספרינקלרים ומה כוללת אחריות זו.

  1. בטיחות, בטיחות ושוב בטיחות.

כאשר מספקים לכם את הספרינקלרים, חשוב לוודא שמדובר בספרינקלרים בתוקף וכי הם בטוחים לשימוש. במזמן ההתקנה בודק הצוות אם הספרינקלרים עובדים ומגיבים היטב לחדר שיש בו עשן. הם גם בודקים אם הצינור המוביל מהספרינקלרים אל מערכת המים אינו סתום.

  1. איזו מערכת ספרינקלרים אתם צריכים?

קיימות מערכות ספרינקלרים שונות ומגוונות. ישנן מערכות מתזים רטובות, מערכות מתזים יבשות, כיבוי בקצף ועוד. חשוב לבדוק עם מומחים איזו מערכת אתם צריכים בדיוק.

לסיכום, לאחר שהתקנו את מערכת המתזים במטרה לשמור על העובדים במשרד ולהגן מפני שריפות, יש צורך להזמין אנשי מקצוע שיבדקו את הספרינקלרים מדי תקופה. רק כך ניתן להבטיח את בטיחותם של כל השוהים במשרד.

מה זה ROI ואיך אפשר להגיד לאותו?

אם אתם עובדים במשרד, חשוב לכם להגדיל את ה-ROI שלכם. אבל רגע אחד, בואו נגדיר תחילה מה זה roi. ה-ROI הוא למעשה ראשי תיבות של Return of Investment, כלומר החזר ההשקעה. הכוונה כאן להחזר שמקבל העסק בתמורה להשקעה שלו. מטבע הדברים, ככל שהחזר ההשקעה גדול יותר, כך גם ההשקעה משתלמת יותר. מכל מקום, ישנן כמה דרכים טובות שבאמצעותן ניתן להגדיל את החזר ההשקעה ועליהן כדאי לתת את הדעת.

אחד הדברים הראשונים שיש לעשות בדרך אל הגדלת ההשקעה הוא לכתוב תכנית שיווקית שתפרט את כל האסטרטגיה שלכם והיעדים שאתם מעוניינים לכבוש בדרך. מומלץ להתחיל מהקטן אל הגדול, ולפעול כדי לכבוש את היעדים צעד אחר צעד. ברגע שתהיה לכם תכנית מסודרת, תוכלו לדעת בכל רגע נתון היכן אתם נמצאים. כמו כן, כדאי להגדיר מטרות פרקטיות שניתן למדוד בפועל, כך שתדעו בכל רגע נתון מה מצבכם כיום לעומת המצב לפני שבועיים או אולי חודשיים. דבר נוסף שכדאי לעשות הוא להשתמש בכלי ניטור ומעקב אוטומטיים. כלים אלה יכולים לחסוך לכם זמן יקר ואתם תוכלו לדעת ברגע נתון מה קורה בעסק ולפעול באמת. הכלים האלה מאפשרים לכם לעקוב אחר ההתפתחויות ולבדוק לאיזו פעולה יש פוטנציאל להגדיל את הרווחים ולאיזו לא, ולפעול כדי לתקן את המצב. מעבר לכך, חשוב להתאים את הפרסומים שלכם לקהל יעד או למספר קהלי יעד. ככל שתתמקדו יותר בקהל היעד שלכם ותפנו אליו את השירותים, כן תקבלו לידים איכותיים יותר ותגדילו את הרווחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *